From idea to product

Ideasta tuotteeksi

2019-03-22

Vahvuutemme / eli – Lähestymistapa / Tuotteet / Potentiaali

Lähestymistapa:

  • pidämme huolta asiakkaidemme toiveista ja tarpeista – otamme huomioon heidän erilaiset mieltymyksensä ja odotuksensa;
  • laaja ja houkutteleva tuotevalikoima;
  • luova perinteisten arvojen yhdistäminen moderniin lähestymistapaan valikoimassa ja innovaatioissa;
  • osallistumme aktiivisesti tee se itse (DIY) -trendin kehittämiseen;
  • panostamme ekologiaan, ympäristönsuojeluun ja luonnollisen elämäntavan tukemiseen;
  • pidämme yllä laatustandardeja ja parannamme niitä jatkuvasti, mikä nostaa myös myynnin ja palveluiden tasoa;
  • yrityksemme harjoittaa myös koulutustoimintaa – järjestämme työpajoja, esittelyjä tietyille ryhmille tai yleisölle ja takaamme asiakkaille kattavan tuen;
  • dynaaminen tietopohjamme kehittyy jatkuvasti;
  • tuemme yritysasiakkaita promootio- ja asiantuntijakonsultoinnin avulla;
  • jatkuva pyrkimys optimaalisiin ratkaisuihin, jotka vastaavat sekä ajankohtaisia tarpeita että pitkäaikaisia suhteita liikekumppaneihin;
  • pidämme huolta molemminpuolisesta hyödystä ja liiketoimintayhteistyön mukavuudesta;
  • kuuntelemme tarkasti asiakkaitamme ja työntekijöitämme, jotta voimme mahdollisimman hyvin mukauttaa tarjontaa markkinoiden odotuksiin ja työskennellä määrätietoisesti alan markkinajohtajan asemamme eteen.

Tuotteet:

  • monipuolinen valikoima, jota täydennetään jatkuvasti uusilla tuotteilla;
  • standardien asettaminen temaattisten tuotelinjausten kehityksessä;
  • painotus omiin, alkuperäisiin ja innovatiivisiin tuotteisiin;
  • teemme kaikkemme parantaaksemme tuotteidemme laatua ja saatavuutta;
  • pakkaustemme laadun ja esteettisyyden jatkuva kehittäminen.

Potentiaali:

  • työskentelemme jatkuvasti yrityksen kolmen pilarin – myynnin, tuotannon ja koulutuksen – kehittämiseksi;
  • keskeinen investointikohde on henkilöstön osaaminen ja pätevyys;
  • ammatilliset puitteet: myyntinäyttelytila, laaja tuotanto-osasto, varastokeskus ja oma kuljetus;
  • meillä on oma mikrobiologinen laboratorio, jossa on käytössä HACCP-järjestelmä, ja joka mahdollistaa tutkimuksen, reseptien kehittämisen ja oman tuotannon lisäämisen;
  • käytämme moderneja teknologioita, jotka mahdollistavat prototyyppien valmistuksen, mukaan lukien 3D-tulostus, innovatiivisten projektien toteuttaminen tutkimus- ja kehitystiimin (R&D) aloitteesta ja testaamana, sekä erikoistuneiden IT-teknologioiden käyttöönotto;
  • hyödynnämme kokeneiden asiantuntijoiden tarkan työn ja nuorten työntekijöiden luovuuden ja energian synergiaa;
  • tarjoamme muun muassa jälleenmyyjille koulutuksia, loppuasiakkaille esittelyjä, informaatio- ja markkinointimateriaaleja sekä toteutamme tilaajan luona promootioaktiviteetteja – tarpeen ja sopimuksen mukaan. Lisäarvona on yritysasiakkaan tukeminen mobiilin koulutustiimin kautta – järjestämällä tapaamisia ja esityksiä arvostetun kouluttaja-käytännön johdolla salongeissa, myymälöissä jne., erityisesti näiden liikkeiden henkilökunnalle;
  • osallistumme alan messuille;
  • järjestämme säännöllisesti ammattityöpajoja ja teemallisia kulinaariesittelyjä;
  • koulutamme, neuvomme ja vaihdamme kokemuksia yksittäisten asiakkaiden kanssa – salongissa, oman blogimme kautta ja mediassa;
  • investoimme nykyaikaisten toimisto-, tuotanto- ja varastotilojen kehittämiseen;

Tarjoamme B2B-kumppaneillemme ja yksittäisille asiakkaillemme tukea, johon kuuluu tärkeänä osana koulutusta, esittelyjä ja neuvontaa. Näin voidaan hyödyntää tuotteidemme koko potentiaali ja samalla löytää inspiraatiota omaan luovuuteen.