Missio, Visio, Arvot
2021-02-01Missio:
Jaamme intohimomme, tietämyksemme ja kotiruoanvalmistuksen perinteet kaikkien kanssa tukeaksemme onnellista ja tervettä elämää.
Visio:
Luomme ylpeydellä kiehtovia, innovatiivisia ja harkittuja ratkaisuja, jotka helpottavat kaikkien terveellistä ja ekologista elämää – erityisesti tukemalla intohimoa kotitekoisiin herkkuihin. Me, BROWIN-tiimi – maailmasta kiinnostuneet ja alastaan innostuneet ihmiset – kuuntelemme asiakkaitamme, liikekumppaneitamme, kollegoitamme ja asiantuntijoita ja reagoimme aktiivisesti muuttuviin trendeihin. Kehittämällä tutkimus- ja tuotekehitysosaamistamme sekä tuotantokapasiteettiamme haluamme vastata uusiin odotuksiin entistä paremmin ja joustavammin. Lisäämme tehokkuuttamme, optimoimme prosesseja ja teemme tuotteistamme entistä käytännöllisempiä, säilyttäen samalla niiden saatavuuden kaikille. Läsnäolomme jokaisessa kodissa ja puutarhassa on meille suurin kunnia ja tunnustus. Siksi me BROWIN-ilmaisemme motomme sanoilla: ”... koska kotitekoinen on parempaa!”.
Arvot:
Tässä esittelemme perhearvoihin perustuvat arvomme, jotka yhdistävät kaikki työntekijät tiimiksi, joka pystyy tehokkaasti saavuttamaan organisaation tavoitteet, varmistavat oikean motivaation yrityksemme mission toteuttamiseen ja muodostavat perustan viestimme uskottavuudelle sekä rakentavat luottamusta asiakkaidemme ja liikekumppaneidemme keskuudessa (suhteiden, tekojen ja tarjonnan kautta):

Intohimo – tuemme muita heidän unelmiensa toteuttamisessa ja onnellisuuden tunteen rakentamisessa jakamalla hyviä ja terveellisiä asioita sekä kannustamalla heitä tekemään samoin. Haluamme, että yhteinen intohimomme – omien kotitekoisten tuotteiden valmistaminen ja puutarhan hoitaminen – herättää teissä ylpeyden ja tyytyväisyyden tunteen ja innostaa teitä muuttamaan todellisuutta niin, että voitte toteuttaa vielä enemmän unelmianne.

Laatu – on toimintamme määrittävä tekijä ja näkyy kaikessa yrityksemme toiminnassa. Se merkitsee jatkuvaa pyrkimystä kehittää yhä parempia ja innovatiivisempia tuotteita, hallita prosesseja ja projekteja entistä tehokkaammin sekä asettaa esimerkillisiä standardeja tarjonnan valmistelussa ja organisaation toiminnassa – kaikki tämä yhteistyössä asiakkaidemme, kumppaneidemme ja toimittajiemme kanssa.

Kumppanuus – huomion keskipisteessä on aina yksittäinen ihminen ja koko hänen persoonallisuutensa rikkaus, jonka hän tuo organisaatioomme. Tälle perustalle rakennamme suhteita – niin organisaation sisällä kuin asiakkaidemme, liikekumppaneidemme ja toimintaympäristömme kanssa. Kunnioitamme ja kuuntelemme toisiamme, toimimme rehellisesti ja kultivoimme pitkäaikaisia, molemmin puolin hyödyllisiä yhteistyösuhteita. Tuemme toisiamme työtehtävien saavuttamisessa luomalla olosuhteet itsensä toteuttamiseen ja ystävälliseen ilmapiiriin yrityksessä.

Kehitys – on ydin, jonka ympärillä päivittäinen toimintamme pyörii. Haluamme hankkia tietoa ja parantaa taitojamme erityisesti kuuntelemalla ja oppimalla toisilta. Olemme proaktiivisia, valmiita ylittämään omat rajamme ja seuraamaan kaikkein rohkeimpiakin unelmia. Luovuutemme tulisi toimia inspiraationa muille. Haluamme olla paras esimerkki siitä, miten henkilökohtaista ja yrityksen potentiaalia rakennetaan tehokkaasti.

Turvallisuus – meille on tärkeää, että jokaisella yrityksemme henkilöllä on turvattu terveys ja että hän tuntee olonsa turvalliseksi työssään. On meille tärkeää tietää, että toimintamme vaikuttaa myönteisesti ympäristöön ja yhteisöön. Huolehtiminen turvallisuudesta on myös syy siihen, että pidämme yllä hyvää taloudellista tilannetta, joka tarjoaa työsuhteen vakautta ja varmuutta siitä, että pystymme turvaamaan tärkeimmät tarpeemme ja perheidemme tarpeet. Pyrimme lisäämään keskinäistä turvallisuutta kaikilla yhteistyön osa-alueilla asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa.

Terveys – on meille mittari jokaisen ihmisen ja hänen ympäristönsä, mukaan lukien luonnon, kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista. Huolenpitomme parhaasta mahdollisesta terveydestä ja kunnosta ilmaisemme kehittämällä ratkaisuja, jotka keskittyvät ympäristöön, kierrätykseen ja ”bio”-tuotteisiin.